سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 3 4 >

90/11/20
2:51 ع

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.


  

90/11/20
2:49 ع

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی:
انقلاب ایران‌ اصل حیات سیاسی آمریکا و استکبار جهانی را به خطر انداخته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد گفت: امروز انقلاب ایران، اصل حیات سیاسی آمریکا و استکبار جهانی را به خطر انداخته است و از طرفی مشاهده می‌کنیم که تمام کشورهای اروپایی نیز از درون در حال تجزیه شدن هستند.

خبرگزاری فارس: انقلاب ایران‌ اصل حیات سیاسی آمریکا و استکبار جهانی را به خطر انداخته است
  

90/11/20
2:46 ع

امام جمعه قوچان : جهان در حال گذر از پیچ بزرگی است.


انجمن خبرنگاران جوان قوچان:

 
امام جمعه قوچان در خطبه های نماز جمعه ، ضمن گرامیداشت دهه فجر، تقارن آن با حوادث ویژه جهانی را قابل تامل دانسته و عنوان نمود : جهان در حال گذر از پیچ بزرگی است که به سوی روشنی و تحول قدم بر می دارد.
حجت الاسلام و المسلمین مروج افزود : غربی ها به عظمت ملت ایران ایمان آورده اند، چرا که با وجود تحریم های بی شمار در سه دهه گذشته ، اکنون به بسیاری از دانش های استراتژیک از جمله فناوری هسته ای دست یافته ایم و خداوند در قران کریم به ما وعده داده است که اگر در مسیر الهی قدم برداریم به ما کمک خواهد نمود.
ایشان با اشاره به بیداری اسلامی در بسیاری از کشورهای جهان افزود : امام خمینی (ره) برای تحقق حکومت جهانی اسلام سه مرحله قائل بودند که سومین وآخرین مرحله آن را وحدت امت اسلامی در برابر فتنه های مستکبران می دانستند،که اکنون شاهد آن هستیم.
وی خاطر نشان کرد : یکی از شگردهای طاغوت برای ادامه حکومت خود ، ایجاد اختلاف میان قشرهای تاثیر گذار همچون دانشجویان و طلاب بود اما خداوند دلهای ما را به هم نزدیک نمود وما را به نعمت بزرگ برادری رسانید وما باید شکرگزار این نعمت باشیم.

  

90/11/20
2:44 ع

احمدی‌نژاد و اسماعیل هنیه سخنران مراسم 22 بهمن
برنامه‌های مراسم ویژه میدان آزادی در یوم الله 22 بهمن اعلام شد

خبرگزاری فارس: قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه‌های مراسم ویژه میدان آزادی تهران در یوم الله 22 بهمن را اعلام کرد.

  

90/11/20
2:43 ع

خبرگزاری فارس: برخی منابع سوری از بازداشت فردی به نام «و» خبر دادند و اعلام کردند که وی فرمانده گروهک موسوم به گردان الفاروق است.

  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ