سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 3 >

90/12/12
11:51 ع

سیلی سخت ملت ایران به چهره استکبار- 131
اطلاعیه شماره 32 ستاد انتخابات کشور

خبرگزاری فارس: اطلاعیه شماره 32 ستاد انتخابات کشور صادر شد.

خبرگزاری فارس: اطلاعیه شماره 32 ستاد انتخابات کشور

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس مستقر در ستاد انتخابات کشور، ‌متن اطلاعیه شماره 32 این ستاد به شرح زیر است: با سپاس بیکران به درگاه خداوند متعال که توفیق خدمتگزاری به مردم شریف و ایران اسلامی را به ما عطا فرمود و تشکر از امت حزب الله و حماسه آفرین که تجسم وحدت ملی و انسجام اسلامی را امروز در پای صندوق‌های اخذ رای در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت و برگ زرین دیگری به دفتر حماسه‌های انقلاب اسلامی افزود، پایان رای‌گیری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره مجلس خبرگان رهبری را در ساعت 23 اعلام می‌نماید.

اعضای محترم شعب ثبت نام و اخذ رای باید تمامی مراجعه کنندگان عزیز را که در صف رای دادن حضور دادند به داخل شعب هدایت نموده و سپس درب شعبه را بسته و رای گیری را از حاضرین به عمل آورند و هنگامی که مطمئن شدند هیچ کس برای رای دادن در داخل شعبه باقی نماینده مرحله شمارش آراء را طبق انتخابات مجلس شورای اسلامی و آئین نامه‌ اجرایی آن آغاز نمایند.

فرصت را مغتنم شمرده و از همه کسانی که از ساعات آغازین امروز با دل‌هایی مملو از ایمان و عشق به آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای والای مقام معظم رهبری در انتخابات حضور یافتند، تقدیر و تشکر می‌نماییم.


  

90/12/12
11:50 ع

اتخاذ مواضع تند و ساختارشکنانه
برنامه بعدی جریان فتنه پس از شوک وارده

خبرگزاری فارس: جریان فتنه پس از مواجه شدن با پدیده غیر منتظره رای دادن محمد خاتمی دچار شوک بی سابقه ای شده و درصدد آن است که با اتخاذ مواضع رادیکال و تکرار مواضع ساختار شکنانه پیشین خود،این شوک را تا حدودی تعدیل کنند.

خبرگزاری فارس: برنامه بعدی جریان فتنه پس از شوک وارده

ادامه مطلب...

  

90/12/12
11:46 ع

خاتمی شرط گذاشت اما آمد
بی بی سی:حضور 65درصدی یعنی پیروزی نظام و رهبر ایران

خبرگزاری فارس: یک تحلیلگر بخش فارسی شبکه تلویزیونی رژیم سلطنتی انگلیس (بی‌بی‌سی) گفت که با حضور 65درصدی مردم در انتخابات مجلس، جمهوری اسلامی و رهبر ایران پیروز خواهند بود.

خبرگزاری فارس: بی بی سی:حضور 65درصدی یعنی پیروزی نظام و رهبر ایران

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جمشید برزگر تحلیلگر بخش فارسی شبکه تلویزیونی رژیم سلطنتی انگلیس (بی‌بی‌سی) دقایقی پیش طی سخنانی در مصاحبه با این شبکه گفت که رسانه‌ها گزارش‌هایی از حضور 65 درصدی مردم ایران در انتخابات مجلس می‌دهند، با این حضور جمهوری اسلامی و رهبر ایران پیروز خواهند بود.

 وی در زمینه شرکت خاتمی در انتخابات نیز اظهار داشت: خاتمی شرایطی تعیین کرده و خیلی‌ها با این شرایط قرار بود در انتخابات شرکت نکنند، اما خودش در این انتخابات شرکت کرده است ‌لذا انتظار نمی‌رفت که خاتمی در انتخابات شرکت کند.

یک تحلیل‌گر دیگر بی‌بی‌سی در گفت‌وگو با این شبکه اظهار داشت: رأی خاتمی هم باعث تعجب بود ولی ممکن است که این تقسیم کار بین اصلاح‌طلبان برای حفظ رابطه با نظام باشد ولی با این حال این اقدام برای حامیان خاتمی قابل تحمل نبوده است.


  

90/12/12
11:44 ع

به گزارش فارس، شبکه خبری "سی‌ان‌ان" ضمن تأیید حضور گسترده مردم در انتخابات نوشت مردم ساعتها در مساجد به صف ایستادند تا رأی خود را به صندوق بیندازند.

 

این شبکه خبری، پیش از انتخابات امروز از احتمال حضور اندک مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس خبر داده بود.

 

"سی‌ان‌ان" مصاحبه خبرنگار خود با یک استاد بازنشسته ایرانی به نام "ناصر احدی" را نیز در گزارش مشورح خود از انتخابات ایران آورد؛ این استاد دانشگاه، که طبق گزارش خبرنگار سی‌ان‌ان دستان آغشته به رنگش را به نشان پیروزی بالا گرفته بود در مورد دلیل شرکت در انتخابات گفته بود: " من در تمام انتخاباتی که در کشورم برگزار شده شرکت کرده‌ام؛ پیش‌بینی می‌کنم اصول‌گراها در این انتخابات پیروز شوند."

 

   نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران از صبح امروز در حدود 47 هزار حوزه رأی‌گیری آغاز شد و با مشارکت پررنگ مردم همراه بود؛ حدود 48 میلیون نفر واجد شرکت در این انتخابات بودند.

 

رسانه‌های غربی از آغاز انتخابات سعی کردند به حضور گسترده مردم بی‌توجهی نشان داده و در عوض اذهان مخاطبان خود را به سمت موضوعات ساختگی نظیر مخالفت‌های داخلی در ایران سوق دهند.


  

90/12/12
10:15 ع

از 10 هزار رای تحویلی به ستاد انتخابات قوچان 6000 رای شوشتری میباشد


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ