سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

90/11/20
2:49 ع

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی:
انقلاب ایران‌ اصل حیات سیاسی آمریکا و استکبار جهانی را به خطر انداخته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد گفت: امروز انقلاب ایران، اصل حیات سیاسی آمریکا و استکبار جهانی را به خطر انداخته است و از طرفی مشاهده می‌کنیم که تمام کشورهای اروپایی نیز از درون در حال تجزیه شدن هستند.

خبرگزاری فارس: انقلاب ایران‌ اصل حیات سیاسی آمریکا و استکبار جهانی را به خطر انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در همایش مروجین عفاف و حجاب در حسینیه امام خمینی(ره) مشهد اظهار داشت: علت اصلی پویایی و نشاط انقلاب اسلامی ایران، پیوند جدایی‌ناپذیر آن با مکتب اسلام و قرآن است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: انقلاب اسلامی ایران در آستانه 33 سالگی است و هر روز بیشتر از قبل مرزها را پشت سر می‌گذارد و همچنان که تحولات منطقه نیز نشان می‌دهد کشورها و جوامع اسلامی دیگر نیز از تحولات ایران اسلامی بسیار تاثیر پذیرند.

علم‌الهدی بیان داشت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، اسلام در مساجد و حسینیه‌ها محصور بود و در خارج از اماکن مذهبی، مظاهر فسق و فجور رژیم شاه در سراسر کشور نمایان بود.

امام جمعه مشهد با اشاره به تاثیرات مهم پیروزی انقلاب خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل(ره)، اسلام زندانی شده در مساجد و حسینیه‌های حکومت پهلوی را در راس معادلات بین‌المللی قرار داد و استکبار و استعمار شرق و غرب را به وحشت انداخت.

وی ادامه داد: رسالت امروز نسل جوان، پایمردی و ایثار برای حفظ چهره و صبغه اسلامی انقلاب ایران است و این امر به مراتب حتی از ابتدای انقلاب نیز ضروری‌تر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به موقعیت دشمنان انقلاب تصریح کرد: امروز انقلاب ایران، اصل حیات سیاسی آمریکا و استکبار جهانی را به خطر انداخته است و از طرفی مشاهده می‌کنیم که تمام کشورهای اروپایی نیز از درون در حال تجزیه شدن هستند.

علم‌الهدی افزود: انقلاب اسلامی در پی جمع‌کردن سفره استکبار ‌است تا بدین وسیله زمینه فرج و ظهور امام عصر(عج)، فراهم شود.

وی که در جمع خواهران بسیجی سپاه ناحیه مالک اشتر مشهد حضور یافته بود، اظهار داشت: مسئله حجاب که در دنیای امروز نیز بسیار حائز اهمیت شده است، مهم‌ترین پرچم و نماد حفظ صبغه دینی انقلاب اسلامی ایران است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: حجاب زن مسلمان، مهم‌ترین ابزار حفظ ارزش‌های اجتماعی و جلوگیری از فحشا و منکرات است و تهدیدهای شیطانی را نیز خیلی سریع خنثی می‌کند.

علم‌الهدی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های غرب برای دین‌زدایی از جامعه ایران تصریح کرد: برای بی‌دین کردن افراد، بهترین راه منع حجاب است و کشورهای غربی با اطلاع از این موضوع، رویکرد خود در مبارزه با ایران را از جنگ نظامی و سخت به جنگ نرم تغییر داده‌اند.

امام جمعه مشهد افزود: متاسفانه کارگزاران فرهنگی کشور به مسئله حجاب توجه چندانی ندارند و این امر در بلند مدت، تبعات بسیار زیان‌باری دارد.



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ