سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 3 >

91/2/31
3:12 ع

این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم گفت: برخی همین که به قدرت رسیدند فساد می‌کنند، کشورهای شرق و غرب، جنوب و شمال ایران این‌طور است. ما (ایرانیان) به برکت اهل بیت علیهم‌السلام در میدان مین از مصونیت برخورداریم.
حضرت آیت‌الله جوادی آملی با تاکید بر اینکه مشکل اساسی کلیسا انزوا و دوری از سیاست است، گفت: این که می‌گویند دین از سیاست جدا است یک آتش بس یک جانبه است اما سیاست‌مدار طغیان‌گر می‌گوید دین با من کار ندارد ولی من با دین کار دارم. این‌طور نیست که اگر کسی منزوی شد و گفت با سیاست کاری نداریم سیاست هم کاری با او نداشته باشد.

ادامه مطلب...

  

91/2/31
2:58 ع

برخی رسانه ها از جمله رادیو فردا به نقل از ویکی لیکس نوشتند: ویکی‌لیکس در اعدام ایرانی متهم به ترور نقشی نداشته است.

ویکی‌لیکس ضمن رد این مسئله، که در اعدام ایرانی متهم به ترور و جاسوسی نقش داشته، اعلام کرد که  رسانه‌های مزبور، حقایق اخبار دریافتی را درست بررسی نمی‌کنند و احمق هستند ...
ادامه مطلب...
  

91/2/31
2:57 ع

 

 

وای بر هتاکان

 

هنگامه افشار: بنده کلاه بر سر ندارم، اگر داشتم به احترام ایشان کلاهم را برمی داشتم چون روحانی واقعی یعنی این!!!

به گزارش ازجام نیوز: "هنگامه افشار" از مجریان شبکه سلطنت طلب "پارس" (ParsTV) شنبه 30اردیبهشت(May.19) در برنامه هفتگی خود ضمن اشاره به انتقاد تند آقای شیخ "محمود امجد" -روحانی حامی فتنه- از مراجع عظام تقلید، به علت صدور فتوای ارتداد "شاهین نجفی" -رپ خوان اهانت کننده به مقدسات- لب به تعریف و تمجید از وی گشود و گفت: «یک روحانی، یک آخوند باشرف پیدا شده که بر علیه حکم ارتداد اینها [مراجع معظم دینی] حکم ارتداد صادر کرده و گفته شرم کنید! در اسلام برای هر فردی که بیاید و به اسلام بی احترامی بکند که حکم صادر نمی کنند[!] این از ابهت حکم می کاهد، حکم را با دلیل صادر می کنند باید موضوع و جایگاهی باشد که مردم پشت آن بایستند؛ مثل زمان مشروطه و معاهده "رژی" که «آیت الله مکارم شیرازی» [احتمالا منظورش آیت الله میرزای شیرازی فقید است!] فتوا داد که از درون دربار و همه مردم پشت این حکم ایستادند و حمایت کردند.»

وی در پایان برنامه، پس از بازپخش سخنرانی شیخ محمود امجد که در آن به علما و مراجع نسبت "جهل" می دهد و همچنین فتوای حضرت امام خمینی[ره] مبنی بر ارتداد سلمان رشدی خبیث را "اشتباه" می خواند، اظهار داشت: «بنده کلاه بر سر ندارم، اگر داشتم به احترام ایشان کلاهم را برمی داشتم چون روحانی واقعی یعنی این.»


  

91/2/31
2:55 ع

به گزارش ندای انقلاب ، محمود امجد، که مدتی است بنا بر برخی دلایل خانوادگی به حمایت از عوامل ضد انقلاب و فتنه روی آورده است ، با بیان این که مراجع تقلیدی که حکم ارتداد شاهین نجفی را صادر کرده‌اند، فتوایشان «جاهلانه» است، فتوای امام خمینی (ره ) درباره ارتداد سلمان رشدی را نیز " اشتباه " خواند .  ادامه مطلب...
  

91/2/31
2:54 ع

در سفر آقای قالیباف به قم علی رغم اصرار و رایزنی ها، حضرت علامه مصباح یزدی وی را به حضور نپذیرفت ولی تعدادی از بزرگان حوزه بنابر مصلحت اندیشی های خاص خود او را پذیرفتند تا برخی توصیه های اخلاقی و دینی را به وی متذکر شوند اما متاسفانه این روزها ...
چند روز پیش بی باک از رایزنی های یکی از روحانیون حامی قالیباف در قم برای دیدار شهردار  تهران با مراجع تقلید و علمای قم خبر داد که با سفر روز جمعه آقای شهردار این گزارش عملا تائید شد اما نکته مهم اینکه آقای شهردار تهران تا چه حد به توصیه ها و دستورات مراجع عظام و علمای بزرگ قم جامعه عمل خواهد پوشاند که متاسفانه شواهد امر در این میان بسیار ناامید کننده است.
ادامه مطلب...
  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ