سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

91/2/31
3:14 ع

 

چندی پیش بی باک طی گزارشی تحت عنوان « از استاد اخلاق مالزی نشین چه خبر ؟ » مسائلی را درباره وضعیت اقای امجد در مالزی منتشر کرد که نشان از گرفتار شدن این روحانی ساده لوح در دام فتنه و انحراف بود اما متاسفانه گزارشات حاکی است که وی اخیرا بدیهی ترین حکم شریعت اسلام را نیز زیر سئوال برده است.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، مالزی اخیرا به یکی از مراکز اصلی تردد فتنه گران و عناصر ضدانقلاب تبدیل شده است و حضور محمود امجد در این کشور و تغییر سریع فکر و مبانی وی و همچنین طرح برخی اظهارات و سخنان نسنجیده و بی خردانه از سوی او، کاشف از بسیاری از واقعیتهاست.

بعد از توهین و هتاکی شاهین نجفی به ساحت مقدس امام هادی (علیه الاسلام) و صدور حکم ارتداد وی از سوی مراجع عظام تقلید، محمود امجد اخیرا با بیان این که مراجع تقلیدی که حکم ارتداد شاهین نجفی را صادر کرده‌اند، فتوایشان «جاهلانه» است، فتوای امام خمینی (ره ) درباره ارتداد سلمان رشدی را نیز " اشتباه " خواند.

امجد مدعی شده که ، موضوع ارتداد در اسلام ، امروز دیگر نمی تواند به عنوان یک موضوع فقهی مورد پیگیری قرار گیرد و از اساس آن اشتباه است !

بی باک چندی پیش درباره وضعیت این روحانی مالزی نشین نوشت:
« کم نبودند بزرگانی که سالها از عدالت و حق مداری دم می زدند امّا آنجا که عدالت و قانون به سراغ خودشان یا برخی از نزدیکانشان آمد، زمین و زمان را به فحش و ناسزا گرفتند و فرمایشات و توصیه های اخلاقی قبلی خود را زیر پا گذاشتند.

 فتنه 88 یا همان ماجراهای شومی که این روزها برای ساده لوح ترین و بی بصیرت ترین مردم کشورمان  نیز ابعاد گوناگون و دستهای پلید بیگانگان در پشت پرده آن واضح شده است، امّا برخی که خود را صاحب فضائل و محاسن اخلاقی می دانند به هیچ وجه حاضر به پذیرش اشتباهات خود نشدند و همچنان چوب سادگی و معصوم پنداری خویش را می خورند.

 یکی از اساتید اخلاقی که سالها مردم را به توبه از گناهان و خطاها و همچنین به حق محوری و عدالت ورزی توصیه می کرد، بعد از اتفاقات شوم فتنه 88 به یکباره اسیر سمپاشی اطرافیان نفوذی خود شد و همه عزت و افتخارات سابق خویش را به یکباره فروخت و حتی بعدها به نشانه اعتراض و به اصطلاح در فشار گذاشتن نظام از کشور خارج شد و در کشور مالزی اقامت گزید.

اینکه نقش و نفوذ سرویس های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در مالزی تا چه حد است، بماند امّا اینکه حال و روز حاج آقا در مالزی چگونه است، جای بسیار تاسف و تاثر دارد.

مسجدی کوچک و حقیرانه در مالزی پذیرای این استاد اخلاق سابق و برخی از نزدیکان وی می باشد. خبرنگار " بی باک" از مالزی گزارش می دهد که اخیرا مسجد حاج آقا آنقدر خلوت و بی رونق شده بود که حتی آن عده از فتنه گرانی که وی را تحریک به مخالفت بر علیه نظام کردند و زمینه خروج اعتراض گونه وی از کشور را نیز فراهم کردند و در روزهای اوّل حضورش در مالزی حسابی از وی استقبال به عمل آوردند و هر روز او را به مکانهای مختلف دعوت نموده و از او پذیرایی می کردند، دیگر حوصله شرکت در نماز جماعت وی را هم ندارند.

نماز جماعت حاج آقا با چند نفر از نزدیکان و حامیان فتنه برگزار می شود که این چند نفر نیز برای تقویت روحیه و دلگرمی وی وظیفه شرکت در مسجد را دارند و الا از خنده ها و مسخره کردن لهجه و قرائت حاج آقا توسط این عده نفوذی معلوم است که آنها صرفا حاج آقا را نردبان مقاصد شوم خود کرده اند و اساسا هیچ اعتقادی به نماز و مسجد و غیره ندارند.

به هر حال، استاد اخلاقی که هنرش در مرثیه خوانی و روضه خوانی برای اهل بیت (علیهم السلام ) بود و نحوه موعظه کردنش همواره با نحیب زدن به دیگران بوده و خود را معمولا فراموش می کرد و شاید همین موضوع باعث شد که دیگران اصلاح شوند و شخص وی از قافله مومنین جا ماند تا کارش بجایی کشیده شود که محرم امسال را بجای گریه کردن بر امام حسین (ع) با توهین به مردم عاشق و شیدای سیدالشهداء آغاز نماید.

گفتنی است، این استاد به اصطلاح اخلاق مالزی نشین چندی پیش و در آستانه محرم اعلام کرده بود که " عاشورای امسال می‌خواهم بجای گریه بر امام حسین (علیه السلام) بر مردم مظلوم و بی‌پناه کشورم گریه کنم که گرفتار چه جهالت‌هایی (!) شده‌اند. من از نسل جوان که با سوابق انقلاب آشنا نیستند بسیار شرمنده‌ام و عذر می‌خواهم. امیدوارم روزی به صداقت و حقیقت اسلام و اهل بیت (علیهم‌السلام) برگردیم."

راستی ایشان را چه شده است که بعد از شکست استکبار جهانی در فتنه 88 اینچنین عصبانی به نظر می آید و بدون هیچ گونه اشاره ای به قانون شکنی و هنجار شکنی های معاندان نظام و حامیان فتنه، ابتدا حاکمیت را به فساد و ظلم متهم می کند و سپس عموم مردم ایران را که با بصیرت و حماسه عاشورایی خود، دشمنان اهل بیت (علیهم الاسلام) و اسلام و ولایت را به خفت و ذلت کشاندند، مورد توهین و افترا قرار می دهد و آنها را گرفتاران جهالت معرفی می کند؟!»

گفتنی است، محمود امجد مدتی است بنا بر برخی دلایل خانوادگی به حمایت از عوامل ضد انقلاب و فتنه روی آورده است.

مالزی اخیرا به یکی از مراکز اصلی تردد فتنه گران و عناصر ضدانقلاب تبدیل شده است.

ضدانقلاب خارج نشین طی برنامه ای میان مدت در حال پوست اندازی و جانشینی برخی از افراد جوان و فرزندان سیاسیون به جای بعضی ضد انقلاب سوخته بودند که برخی از اعضای کمپ موسوم به مالزی مورد توجه حامیان غربی ضدانقلاب قرار گرفته اند.

مطالب مرتبط :


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ